Nie je vernosť ako vernosť

Autor: Lenka Pitoňáková | 16.6.2013 o 22:59 | Karma článku: 7,70 | Prečítané:  848x

Pojem „verný zákazník" je momentálne dosť v móde. Nemusíme po ňom dlho pátrať, raz-dva vykukne z niektorej z reklám, ktoré nás obklopujú, či už v televízii alebo na internete. Netreba snáď ani hovoriť, aké množstvo skvelých výhod na verného zákazníka vlastne čaká. Od lacných volaní a výhodných vernostných paušálov, ktoré ponúka mobilný operátor, až po najrôznejšie vernostné karty, ktorých máme zrazu plnú peňaženku.

Jedným z príkladov tzv. vernosti je aj to, keď nám predavačka známej drogérie ponúkne vernostnú kartu už pri prvom nákupe. Je zaujímavé, že na budovanie vernosti viac netreba mesiace alebo roky. Tú pomyslenú novodobú vernosť dokážeme vybudovať už za pár minút, ktoré strávime nakupovaním v drogérii.

Tak sa teda stáva, že sme „verní" mobilnému operátorovi, lekárni, drogérii aj supermarketu, v ktorom nakupujeme. Zabúdame však byť verní svojim blízkym. Zahadzujeme priateľstvá alebo opustíme človeka, ktorému sme sľúbili lásku až do konca života. Zabúdame, že vernosť medzi ľuďmi nie je otázkou piatich minút, to sa dá snáď iba v spomínanej drogérii. Aj preto si dovolím tvrdiť, že nie je vernosť ako vernosť.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Kiska, Kaliňák či Matovič. Ako reagujú politici na návrh na rozpustenie ĽSNS

Smer pripomína Adolfa Hitlera, Most-híd hovorí o logickom kroku.

SVET

NATO ide do vojny proti Islamskému štátu

Bruselský summit aliancie zatienili teroristické útoky v Manchestri.


Už ste čítali?