Nie je vernosť ako vernosť

Autor: Lenka Pitoňáková | 16.6.2013 o 22:59 | Karma článku: 7,70 | Prečítané:  849x

Pojem „verný zákazník" je momentálne dosť v móde. Nemusíme po ňom dlho pátrať, raz-dva vykukne z niektorej z reklám, ktoré nás obklopujú, či už v televízii alebo na internete. Netreba snáď ani hovoriť, aké množstvo skvelých výhod na verného zákazníka vlastne čaká. Od lacných volaní a výhodných vernostných paušálov, ktoré ponúka mobilný operátor, až po najrôznejšie vernostné karty, ktorých máme zrazu plnú peňaženku.

Jedným z príkladov tzv. vernosti je aj to, keď nám predavačka známej drogérie ponúkne vernostnú kartu už pri prvom nákupe. Je zaujímavé, že na budovanie vernosti viac netreba mesiace alebo roky. Tú pomyslenú novodobú vernosť dokážeme vybudovať už za pár minút, ktoré strávime nakupovaním v drogérii.

Tak sa teda stáva, že sme „verní" mobilnému operátorovi, lekárni, drogérii aj supermarketu, v ktorom nakupujeme. Zabúdame však byť verní svojim blízkym. Zahadzujeme priateľstvá alebo opustíme človeka, ktorému sme sľúbili lásku až do konca života. Zabúdame, že vernosť medzi ľuďmi nie je otázkou piatich minút, to sa dá snáď iba v spomínanej drogérii. Aj preto si dovolím tvrdiť, že nie je vernosť ako vernosť.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Astronautka z NASA: Pocit úžasu s vami ostane aj na Zemi

Ako vyzerá tréning a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

DOMOV

Najhoršiu zmrzlinu toto leto našli v Ružomberku

Takmer v tretine zistili hygienici nedostatky.


Už ste čítali?