Reklama v reklame ... To fakt?

Autor: Lenka Pitoňáková | 19.1.2014 o 9:59 | Karma článku: 8,39 | Prečítané:  1072x

Už sme si zvykli na to, že večerný film v televízii si nepozrieme bez toho, aby sme sa vyhli reklame. Vieme, že pred každým videom na internete si najprv musíme pozrieť pár sekúnd z reklamy mobilného operátora alebo internetového obchodu a v telefonáte nás čoraz častejšie namiesto človeka osloví reklamná nahrávka. Po „rýchliku Horalky Sedita“ som si myslela, že ma už nič neprekvapí a predsa ...

Pred pár dňami ma prekvapila jedna z televízií svojim skvelým novým nápadom pustiť uprostred jednej reklamy inú – svoju reklamu na ďalšie pokračovanie seriálu. Smiala som sa, to tu ešte fakt nebolo. Len škoda, že všetkým tým manažérom a marketingovým poradcom (či už mobilného operátora, internetového obchodu alebo spomínanej televízie) nik nepovedal, že všetkého veľa škodí. Neverím, že neustálym opakovaním prilákajú davy, zdá sa, že veľa potenciálnych zákazníkov (divákov) svojou prílišnou snahou skôr znechutili.

Som vlastne vďačná za to, že na internáte nemáme televízor a aj za to, že v internetovom prehliadači sa dá nastaviť blokovanie reklám. Dokonca ma teší aj to, že môžem domov cestovať starým dobrým rýchlikom Ružín (aj keď cestovanie slovenskými vlakmi je zase iná kapitola).

No nič, počkáme – uvidíme, čo všetko sú ešte ľudia ochotní urobiť pre zisk a(lebo) sledovanosť.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

V zasypanom talianskom hoteli našli ôsmich živých ľudí

Záchranari o preživších vedia.

SVET

Trumpovi prezradia, či existuje UFO a čo hovorila Merkelová

Trump sa skutočne tajné informácie sa dozvie až po inaugurácii.


Už ste čítali?