Nie je vernosť ako vernosť

Autor: Lenka Pitoňáková | 16.6.2013 o 22:59 | Karma článku: 7,70 | Prečítané:  838x

Pojem „verný zákazník" je momentálne dosť v móde. Nemusíme po ňom dlho pátrať, raz-dva vykukne z niektorej z reklám, ktoré nás obklopujú, či už v televízii alebo na internete. Netreba snáď ani hovoriť, aké množstvo skvelých výhod na verného zákazníka vlastne čaká. Od lacných volaní a výhodných vernostných paušálov, ktoré ponúka mobilný operátor, až po najrôznejšie vernostné karty, ktorých máme zrazu plnú peňaženku.

Jedným z príkladov tzv. vernosti je aj to, keď nám predavačka známej drogérie ponúkne vernostnú kartu už pri prvom nákupe. Je zaujímavé, že na budovanie vernosti viac netreba mesiace alebo roky. Tú pomyslenú novodobú vernosť dokážeme vybudovať už za pár minút, ktoré strávime nakupovaním v drogérii.

Tak sa teda stáva, že sme „verní" mobilnému operátorovi, lekárni, drogérii aj supermarketu, v ktorom nakupujeme. Zabúdame však byť verní svojim blízkym. Zahadzujeme priateľstvá alebo opustíme človeka, ktorému sme sľúbili lásku až do konca života. Zabúdame, že vernosť medzi ľuďmi nie je otázkou piatich minút, to sa dá snáď iba v spomínanej drogérii. Aj preto si dovolím tvrdiť, že nie je vernosť ako vernosť.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Všade sú míny, dávajte pozor, kam šliapete. Oslobodzovanie Mosulu potrvá

Islamský štát nemá veľkú šancu ubrániť svoje najväčšie mesto. Zároveň nemá kam ujsť a civilistov berie ako rukojemníkov.

EKONOMIKA

Rumuni aj Bulhari sú na tom s dôchodkami lepšie ako Slováci

Oveľa lepšie vyhliadky má Česko, Poľsko, Maďarsko, Rumunsko a Bulharsko.

KOMENTÁRE

Dráždenie čínskeho draka

Donald Trump si už stihol pohnevať Peking. Zrejme to nebolo nedorozumenie.


Už ste čítali?